Miért olyan nehéz Tatár Csillát rendesen felöltöztetni A Dalban?
2016 02 10. 09:28 - Barb
A műsorvezető alig két hónapja szült, és minden tiszteletünk az övé, hogy alig maradt rajta pár kiló a terhesség után. De az alig jelen esetben nem nullát jelent, ezt pedig a műsor stylistja képtelen palástolni. Hiába dolgozik a stáb remek magyar tervezőkkel, az eredmény hétről hétre rémesebb. Talán Csillánál most el kéne felejteni a fodrokat, a rakott holmikat, és érdemes lenne az egyszerű, letisztult, esetleg kicsit csalafinta szabású ruháknál maradni. Mutatjuk, miről beszélünk.
Az első elődöntőben viselt Prieston By Noémi Nagy ruha színe üde volt, de a fazon nem a legelőnyösebb Csilla alkatán. A fényes anyagok pedig ha tetszik, ha nem, erősítenek...A mell alatti karcsúsítás nagyon kismamás, megérte volna derékra tenni az övet. A selyemujj sem bír épp karcsúsító hatással, a harisnya és az üregasszonyos magassarkú pedig abszolút nem illett egy ilyen műsorba. Ha karcsúsítás, akkor egy nude magassarkú remek választás, bár tény, hogy akkor nem lehetett volna bevetni a fekete pamutharisnyát.
A ruha sok kritikát kapott, így azt hittük, kicsit összekapja magát a stylist csapat. Nem így lett. A második elődöntőben Csilla egy Daalarna ruhát kapott, amikért alapvetően odáig vagyunk, mert mesések, kőnnyedek, stílusosak, roppant elegánsak. Az egyszerű felsőrész az ékszerekkel abszolút rendben lenne, a limonádészínű szoknya sem rossz, ám a fazon a kétszeresére nagyította fel a műsorvezető csípőjét. De még mindig ez volt eddig a legjobb választás.
A legnagyobb csalódást Sármán Nóra ruhája okozta. És itt nem a ruhatervező a hibás. Nóra mesés ruhákat tervez, ha estélyre, bálba, esküvőre mennénk, és meghetetnénk, csakis őt kérnénk fel tervezőnek. A színt még megemésztettük valahogy, de a muszin ujj, a rakott szoknya jellegű fazon, a masnis öv és a nagyon olcsó hatást keltő platformcipő - mindez abszolút egy színben - a teljes tanácstalanságról vall.
Hogy mit szeretnénk? Színeket, érdekes részleteket, olyan ruhákat, amik megállják a helyüket egy showban. Ha pedig ez nem jön össze, kiegyeznénk olyan letisztult, egyszerű fazonú holmikkal, amik nem teszik ilyen előnytelenné Csilla alakját.
Legalábbis abban a ruhában biztosan, amit a hétvégi Comic Com-on viselt. A vizes katású sötétkék ruha csak úgy tapad a színésznő elég formás idomaira:
Annak pedig külön örülünk, hogy a slicceléssel sem furkarkodott:
Dögös, nem igaz?
A modellről a Daily Mail is cikkezik olykor-olykor, így történt ez most is: Barbi egy hófehér, asszimetrikus ruhában hódította meg Tokiót a L'Oreál egyik rendezvényén. Ha valaki nem tudná, a 21 éves modell a világmárka arca, és pár évig még biztosan az lesz, nemrég írták alá ugyanis a szerződést.
Szuper ez a ruha, nem? Pláne ezzel a nagyon dögös szandállal.
Persze Barbi lábai is gyönyörűek. No meg a mosolya...
És aligsminkben is olyan szexi. Nem hiába imádják őt a kozmetikai cégek. És mi is!
Kim stílusa nem nagyon változott az évek múltával: mindegy, hogy babát vár vagy nem, a halászháló a ruhatárának elengedhetetlen kelléke.
Jobban mondva a halászháló és a mamabugyi:
De ha ő élvezi, akkor mi is, bár be kell valljuk, jobban kedveljük a bájos kismamákat, mint ezt a némileg közönséges stílust. Meg mondjuk a finomabb sminket.
No de van, ami sosem változik, és Kim is ilyen:
Hajrá háló, csipke, áttetsző anyagok!
Biztosan sokak szerint zseniálisak, formabontóak, eszméletlenül kreatívak, az átlagember, vagy az átlagnál kicsit divatérzékenyebbek szerint azonban rémület, ami a kifutókon folyik férfidivat címen. Nem elég, hogy a Burberry 2016-os tavaszi-nyári, férfiaknak tervezett kollekciója tömve van csipkével és áttetsző anyagokkal, a többi divatház is egyre extrémebb holmikkal rukkol elő. Csinos, jól öltözött, szexi úriemberek helyett mutatjuk, mikkel "kedveskednek" a hímeknek a nagy divatházak. Igyekszünk szeretni a különleges holmikat, de ez most nem az a pont. Reméljük, ez csak egy rossz pillanat, és a következő holmik közül egyetlen egy sem fogja befolyásolni azt, hogy jövőre mit hordanak a férfiak.
Moschino:
Bobby Abley:
Craig Green:
KTZ:
Astrid Andersen:
Rory Parnell-Mooney: