AJÁNLÓ
 
09:36
2015. 12. 11.
Ha bennünket kérdeztek, igen, méghozzá BALMAIN miatt.  Kedd éjjel ugyanis már bemutatták...
A bejegyzés folyatódik
 
09:36
2015. 12. 11.
Valljuk be, a szürke macinaci alap esetben nem egy túlságosan szexi ruhadarab egy pasin, Király Gábor...
A bejegyzés folyatódik
 
09:36
2015. 12. 11.
A műsorvezető alig két hónapja szült, és minden tiszteletünk az övé, hogy alig maradt rajta...
A bejegyzés folyatódik
 
09:36
2015. 12. 11.
Már nem elég, hogy a celebmami úton útfélen sokkol a szettjeivel, de kislányából is igyekszik...
A bejegyzés folyatódik
 
09:36
2015. 12. 11.
Rihanna stílusa verhetetlen: többnyire meghökkentő, de legalább egyedi, fantáziadús. Ez a zöld...
A bejegyzés folyatódik
Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ismeritek az O Bag-et? A márka darabjai pár hónapja kaphatóak Budapesten. A táskák lényege, hogy ti variálhatjátok szabadon, milyen színű műanyag táskát szeretnétek, majd kiválaszthatjátok a hozzá passzoló cserélhető pántot, ami lehet akár bőr, kötél, műbőr,  majd jöhet a belső részt, ami kvázi neszeszerként működik, pakolhatod ide-oda, egyik táskából a másikba. A műanyag alap praktikus, mert könnyen tisztítható, az égvilágon minden elfér benne. Bár még csak nem régóta kapható itthon, Olaszországban már évek óta hatalmas sláger az O Bag. 

Hogy pontosan mióta? 

A Fullspot brand 2009-ben alakult, a 2010-es Milánói Világkiállításon mutatták be termékeiket, többek között órákat és az O Bag táskákat. A brand ma a világ körülbelül 50 országában megtalálható, az első O Bag üzletüket 2011-ben nyitották meg Velencében. A cég hihetetlenül népszerű, itthon is számos celeb szerzett be hasonló táskákat, amik műanyag létük ellenére azért nem olcsóak: Egy normáls táskaalap betéttel és pánttal körülbelül 27.000 Forint.  

Az ötlet remek, és az O Bag-en kívül most először látok hasonlót. A Lujoy egy vadiúj magyar márka, a koncepió pedig gyakorlatilag épp ugyanaz, mint az O Bag-nél. Könnyen tiszítható, varálható alap, benne egy neszeszer, ami ki-be pakolható egyik táskából a másikba, és egy pánt. A forma egy leheletnyit különbözik, a koncepció ugyanaz, és szinte az ár is: körülbelük 10%-al olcsóbbak, mint az olasz táskák. 

(A képen a bal oldali az O Bag, a jobb a Lujoy)

Újabb magyar koppintásról lenne szó? A márka tervezője szerint erről szó sincs, miért ne juthatna több embernek is eszébe hasonló gondolat?

 ,,2 éve dolgozom a Lujoy márkán, nemrég kezdtük el árusítani a termékeket, és nagyon jók a visszajelzések. Az ötlet onnan jött, hogy többgyermekes édesanyaként szerettem volna magamnak olyan táskát, ami bírja a strapát, le tudom vinni magammal a játszótérre, könnyen tisztítható, és emellett praktikus is. Ezt a ki és bepakolásra értem, a Lujoy-ban pedig van egy beépíthető kis neszeszer, amiben ott vannak a legszükségesebb holmijaim, és a táska alapot variálhatom. Időbe telt, mire sikerült rátalálni egy olyan anyagra, ami azt nyújtja, amit szerettem volna. Szinte ugyanúgy néznek ki ezek a darabok, mint a valódi bőr táskák, sokan azt is gondolják, hogy ezek bőrből készültek" - vallja a tervező, akit természetesen arról is megkérdeztem, ismerte -e az O Bag-et korábban.

,,Magyarországra csak nemrég érkezett a márka, kicsit beelőzött bennünket, én nem ismertem őket korábban. De szerintem ez épp olyan, mint a szempillaspirál: rengeteg féle van a piacon, ami ugyanazt a funkciót látja el. Nem értem, miért kell mindig mindenben a rosszat látni, a koppintásra gondolni, miért nem arra vagyunk inkább büszkék, hogy van egy magyar márka is, ami hozza azt, amit egy külföldi. Szerintem elég nagy a kereslet, a piac, jobb lenne inkább örülni a másik sikerének."

Mi azért megmutatjuk, hogyan is néz ki a két, szóban forgó márka 1-1 terméke. Ti mit gondoltok?